versie voor blinden en slechtzienden
college
gemeenteraad
raadscommissie
ocmw-raad
samenwerking
gemeenschappelijk orgaan Baarle
GOB - beperkt
GOB - plenair
GOB - commissie
openingsuren
gemeentesecretaris
bevolking
burgerlijke stand
ruimtelijke ordening
milieu
technische dienst
cultuur
bibliotheek
jeugd
sport
internationale samenwerking 
financiën
personeel
communicatie
sociale dienst - ocmw
pwa
politie
brandweer
bekendmakingen
geboorte
huwelijk
identiteit
buitenschoolse kinderopvang stekelbees
nationaliteit
ontwikkelingsamenwerking
overlijden
rijbewijs
sociale dienst - ocmw
buitenschoolse kinderopvang stekelbees
scholen
academie voor muziek & woord
reizen
sport
sportregio Noorderkempen
academie voor muziek & woord
bibliotheek
cultureel centrum
musea
Kaarsenmuseum
vergane glorie
bouwen en verbouwen
wonen
Woonplatform Baarle-Hertog
werkloos
handel & middenstand
pwa
ondernemen
landbouw
vacatures bij gemeente en ocmw
bedrijvengids
afval
milieustraat
duurzaamheid
hinder
vergunningen
pesticiden
brandweer
politie
openbaar vervoer
kort parkeren
toeristisch infokantoor
30 enclaves
bezienswaardigheden
musea
Kaarsenmuseum
vergane glorie
tourist information office
30 enclaves
Druk deze pagina af Ga één pagina terug Ga terug naar de homepagina
Website gemeente Baarle-Hertog
 stratenplan  bedrijvengids  sitemap  zoek  nieuws  activiteiten  e-loket  meldingskaart  contact
Uitnodiging 2e sessie Place Brand Concept op 24 augustus
Het is alweer een tijdje geleden dat de aftrap voor het Place Brand Concept voor Baarle gegeven werd en de eerste brainstormsessies plaatsvonden. Het doel van het Place Brand Concept is om van Baarle een sterk merk te maken en zo een kwaliteitsimpuls te geven aan het toeristische dorp Baarle. 


De eerste brainstormsessies zijn erg waardevol gebleken. De input van een uiteenlopende groep geïnteresseerden heeft hier zeker een rol in gespeeld. Op basis van de uitkomsten van deze bijeenkomsten zijn de ontwerpers van BLOCC creatieve communicatie aan de slag gegaan met de ontwikkeling van een huisstijl die passend is bij Baarle in een overeenkomstige beeldtaal en uitstraling. 

Nieuwsgierig geworden naar het ontwerp? De presentatie ervan zal plaatsvinden tijdens de tweede Place Brand sessie die ook implementatiesessie is. Op deze bijeenkomst gaan we ook samen brainstormen over de implementatiemogelijkheden van het Place Brand Concept. 

Als ondernemer, toeristische actor of andere belanghebbende ben je van harte uitgenodigd om deze bijeenkomst bij te wonen en actief mee te denken over de toepassingen van Baarles huisstijl.

Het doel van de implementatiesessie is:
- presentatie van de huisstijl voor Baarle (Baarle-Hertog | Baarle-Nassau)
- in kaart brengen van de toepassingsmogelijkheden 
- in kaart brengen van de beleidsmatige mogelijkheden 
- verwachtingen van de uitkomsten afstemmen met de stakeholders

Wil je erbij zijn tijdens de implementatiesessie van het Place Brand Concept en meepraten over de implementatie van de merkidentiteit van Baarle? We zien  je  graag verschijnen  op donderdag 24 augustus van 19 tot ca. 21u.
Locatie: Nader te bepalen (afhankelijk van het aantal aanmeldingen).
Aanmelden kan door uiterlijk 18 augustus een mail te sturen met vermelding van je naam, organisatie, mailadres en telefoonnummer.

Publicatiedatum van dit bericht: 8-08-2017

gemeente Baarle-Hertog
Parallelweg 1 - 2387 Baarle-Hertog
tel. +32 (0) 14 698070 - fax. +32 (0) 14 698071
Disclaimer
© Baarle - LCP nv